Skriv anmeldelse af Miro Restaurant
30 juni 2013 11:16
Kan godt være at de laver gode burgere, men deres Brunch Buffet er noget slap. INGEN pandekager som ellers annonceret (kom kl.11), det "friskbagte" brød var af den billigste frost/købe slags og fik halv fortyndet kartonjuice til 20kr. pr. glas. Halvsurt/flabet personale. Fik buffeten til halv pris (50kr. med DownTown) og ville have følt mig dybt snydt, hvis jeg havde betalt 100kr. for den omgang.... vælger med sikkerhed et af byens billigere/bedre alternativer næste gang... Æv Æv...07 december 2012 20:29
Jeg stiller mig uforstående over for kritikken her på siden. Jeg spiser normalt aldrig "fastfood", dog er Byens Burger en undtagelse. Jeg bestilte en mexico-burger på 300g - den var klar 5 minutter efter bestilling, bøffen var lidt rosa og meget velsmagende, godt fyld og dejligt brød. En mættende og meget velsmagende oplevelse. Derudover oplevede jeg en ualmindeligt sød, venlig og høflig betjening, som man næsten ikke kan finde på nogen af byens restauranter!Man skal ikke forvente en café-burger, som man finder på de små caféer, så forvent ikke det. Men forvent en rigtig god fastfood-burger, der ikke er så usund igen og slår enhver fastfood-kæde og pølsevogn med uanede mængder. Klart en anbefaling, hvis Kowloon har fuldt hus, og man ønsker en hurtig og mættende oplevelse for 70-80 kr.. Dog holder jeg mig kun til burgerne dernede. Dog mangler der efter min mening nogle spændende salater on the side i stedet for pommes frites.
26 august 2012 21:45
Nok den mest skuffende mad-oplevelse nogensinde! Havde hørt godt om stedet fra mange bekendte, men fra start til slut skuffede de. Først kommer man ind for at bestille og kan nærmest ikke holde ud at være i butikken pga. stanken af friture. Derefter oplever man flabet og arrogant betjening. Til sidst tager man hjem for at nyde sin burger, men bøffen er sej, og brødet har fået for meget.Har efterfølgende været på besøg ved en veninde, der bor i nabogaden, hvor der er fælles gård med Byens Burger. Her kan man se deres klamme, utætte udsugningsrør med friturefedt. Min veninde har desuden fortalt, at deres salat står flere timer i solen i gården, før det bliver båret ind, ligesom deres oksekød bliver transporteret i bagagerummet af deres varebil...
26 august 2012 21:44
Nok den mest skuffende mad-oplevelse nogensinde! Havde hørt godt om stedet fra mange bekendte, men fra start til slut skuffede de. Først kommer man ind for at bestille og kan nærmest ikke holde ud at være i butikken pga. stanken af friture. Derefter oplever man flabet og arrogant betjening. Til sidst tager man hjem for at nyde sin burger, men bøffen er sej, og brødet har fået for meget.Har efterfølgende været på besøg ved en veninde, der bor i nabogaden, hvor der er fælles gård med Byens Burger. Her kan man se deres klamme, utætte udsugningsrør med friturefedt. Min veninde har desuden fortalt, at deres salat står flere timer i solen i gården, før det bliver båret ind, ligesom deres oksekød bliver transporteret i bagagerummet af deres varebil...
31 marts 2012 23:43
Ud over at maden var næsten 1½ time forsinket, så var maden fra denne restaurant også under lavmålet, og det er nok noget af det værste take away vi nogensinde har fået.Vi bestilte for det første en Pita Lux hvori der skulle være salat, tomat, agurk, grøn peber, majs, oliven, champignon og kylling. Majs og champignon var der ikke skyggen af, og kyllingen var så kedelig, at den ikke var værd at spise.
Vi bestilte også en Pizza Viking, hvorpå der skulle være oksekød, pølser, pepperoni, bacon, skinke og dressing. Pepperonien viste sig desværre at være noget chorizo-lignende i stedet, hvilket var en stor skuffelse, da jeg ikke kan fordrage chorizo, og derfor ikke kunne spise pizzaen. Derudover havde de glemt dressingen, som de ellers tager 7 kr. for.
Som det sidste bestilte vi en Fransk Salat, hvori der skulle være blandet salat, kylling, bacon, majs og grøn peber. Hertil bestilte vi pesto. Problemet var bare, at baconen smagte direkte dårligt, og ingen af os kunne få os selv til at spise den, og da baconen havde lagt oven på den tørre kylling og afgivet smag, så kunne vi heller ikke spise den. Derudover sendte de ikke pesto med, men en creme fraiche dressing.
Sidst, men ikke mindst, så var maden slatten og lunken, og bar tydeligt præg af at have ligget for lang tid - pitaen kunne fx ikke spises uden kniv og gaffel, da brødet var så gennemsølet af dressing, at det faldt fra hinanden.
Ydermere, så kunne vi i løbet af ventetiden, på maden, ikke få kontakt til Byens Burger 2, da deres telefon bare gik på telefonsvarer. Da vi så endelig fik fat i dem, så fik vi lovning på at de ville sende noget med som kompensation, men der var intet ekstra i leveringen.
Bestiller aldrig herfra igen, og vil stærkt fraråde andre at gøre det.
05 februar 2012 17:08
Vi sidder her i Aarhus C og undrer os over oplevelsen af at handle med jer. Vi bestilte to burgere kl 14:40. Vi fik af vide at ordren ville ankomme en time senere altså kl 1550, men da klokken bliver 1620, og maden ikke er ankommet, kontakter vi jeres butik på 86127047, for at høre om den er udsat. Vi får af vide at chaufføren er draget afsted omkring kl 1600. Vi tænker at maden må være lige på trapperne og vi finder vores telefon for at være sikker på at kunne svare hvis han skulle fare vild - hvilket dog virker usandsynligt da adressen er meget meget nem at finde på Nørreport. Vi konstaterer at der er blevet lavet 4 opkald fra et ukendt nr og ringer straks op. Vi får fat i en ubehøvlet og direkte ubehagelig mand som siger at han flere gange har ringet på telefonen (sandt) og han har også gentagende gange ringet på dørtelefonen (usandt). Han siger vi skal kontakte butikken for at få løst problemet.Vi kontakter med det samme butikken for at høre hvad vi skal gøre i denne sag. Vi kommer hurtigt igennem og taler med en medarbejder som fortæller os "Det er en principsag at folk skal tage telefonen når vi ringer", vi har ikke nogen steder set at det er et krav for os at eje/være i besiddelse af en telefon, for at få en burger med pommes. Havde dette været tilfældet ville det være rart hvis i informerede om det på jeres side. Vi spurgte medarbejderen om hvordan vi skulle få noget at spise hvis vores telefon var blevet stjålet dagen før, og svaret var: "Det er ikke mig der laver reglerne, men man skal skrive det som en kommentar hvis man ikke har en telefon". Denne medarbejder siger pludselig "lige et øjeblik" og vi får igen samme chauffør i røret. Denne gang hidser han sig enormt op og siger "Hvad er det du ikke fatter? Jeg ringer til dig 10 gange. Tror du jeg lyver?! Jeg har ringet på dørtelefonen mange gange" - Vi fatter godt hvad der er sket. Han har ikke ringet 10 gange, JA vi tror han lyver, for vi sidder under 5 meter væk fra dørtelefonen OG DEN VIRKER. Hvorfor helvede skal vi finde os i sådan noget!? Ikke nok med den ualmindelige dårlige information ang ejerskab af mobiltelefon hvis man vil købe jeres fastfood, så skal vi finde os i aggressive chauffører, medarbejdere der er ligeglade og løgn, så gud hjælpe mig, om vi ikke også får SAMME sure, aggressive højtråbende chauffør til at komme tilbage og give os maden i hånden. Efter overhalingen i telefonen er denne person ikke just en vi har lyst til at handle med.
... og vores mad har nu været færdiglavet siden kl 15:50, klokken er nu 17 og er stadig ikke ankommet.. Vores mad har altså nu raslet rundt i bilen i OVER EN TIME.
Vi er kede af denne oplevelse da vi ofte benytter os af byens burger.
p.s. Har du lyst til at spise maden efter du har haft en længere diskussion med chaufføren som skal levere den? En diskussion hvor chaufføren hidser sig op, skriger og lyver? - tænkte jeg nok. Det er i hvert fald ikke der jeg troede mine penge ville ende da jeg bestilte.
Hilsen Christian og Lise.
09 november 2011 21:20
puha virkelig dårligt! blødt brød, aaalt for rød bøf, kedelig salat og ingen ost i cheesburgeren! en af de dårligst burgere jeg har fået, køber sku næsten hellere en fra mac'd til en 10'er så !14 december 2009 19:50
Byens Burger - Take away05 juli 2009 13:26
Jeg har flere gange bestilt Don Ox'er menuerne i forskellige størrelse, når vi har arbejdet sent og synes der skulle en ordentlig omgang burgere til.kvaliteten har altid været i top - dog kan jeg godt nikke genkendende til at maden kan være lunken/kold når den dukker op.
Grunden til deres lange leveringstider er jo at de får så mange bestillinger.
Der er en grund til at de på nogle tidspunkter helt holder op med at tage imod bestillinger via nettet - hverken køkken eller udbringning kan følge med.
(ja jeg ved det godt, en million fluer tager ikke fejl, lort smager godt)
Der er meget få steder i byen som bruger kvalitetsbrød og ikke blot de alm lufttomme burgerboller fra Kvickly.
Inden jeg flyttede fra byen mente jeg at det var byens bedste burgersted (har aldrig fået hverken pizza eller pomfritter derfra) - og min bestilling da jeg var hjemme i Dec levede op til dette og til hvad jeg forventede.
1½ times leveringstid (hvilket jeg blev informeret om da jeg bestilte) og en lækker 400gs mobbedreng af en burger.
Når det er det man er i humørt til, så er det stedet at gå hen.
11 maj 2009 20:10
Har været på Byens Burger i dag 11/5 2009. Det kan absolut IKKE anbefales. Købte en cheese burger hvor jeg efter at have spist næsten det hele opdagede en levende larve kravle rundt! Fy for f..... det er bare for ulækkert. Det var første og sidste gang vi var der.Ejeren har siden fortalt fødevarestyrelsen at det jævnligt sker de finder levende larver i salaten!! Hvad med I skyller salaten lidt bedre??! Det er da bare noget der ikke må ske når man har et spisested. Personalet burde heller ikke stå og spise pomfritter og sutte på deres fingre samtidig med de laver/serverer mad. Føj
Menu
der er ikke nogen menu endnu.
Tilbud
Arrangementer
Om Byens Burger