Skriv anmeldelse af Miro Restaurant
21 marts 2012 09:28
Jeg var ude og spise på Restaurant Eastcoast (ved Marselisborg) i går. Det kan IKKE anbefales!Jeg havde bestilt 2x6 retter via Menucard til 275 kr. pr. person. Det var halv pris. Det første vi lagde mærke til var en næsten tom restaurant samt en indretning, der mest af alt pegede på at de ikke helt vidste hvad de ville med stedet.
Laks brunet i nøddesmør, på grønsagstimbale i fiskenage med chili og basilikumsolie, sur sød papayasalat.
- Retten var i dén grad undersaltet. Grøntsagerne var uden smag, og det samme var den såkaldte "fiskenage".
Rødbede carpaccio m/ trøffelolie vinterportulak og sprødt (Vegetar - kan fåes som hovedret)
- Idéen var god, men udførslen var horribel. Rødbederne var syltet i al for kraftig lage, hvorfor det ikke var den søde rødbedesmag, men den syrlige eddikesmag, der skar igennem. Endvidere var der (så vidt) jeg huskede nogle syltede løg, der gav endnu mere syre til retten. De havde forsøgt at give modspil med to ting: Gedeost og sveske. Gedeosten gjorde det virkelig godt, men passede SLET ikke ind.
Unghane fra gråsten med sprød pancetta og syltet porre, på porre-fløde ragout med rødvinsglace.
- Igen en underkrydret forestilling. Unghanen (der var farseret) var tør og havde ikke meget smag, porretilbehøret var stort set helt uden smag og den såkaldte glace havde ikke meget at gøre med glace. Konsistensen måtte have skyldtes Maizena. Tjeneren mente i øvrigt ikke man kunne gøre noget ved at selve unghanen manglede smag. Right....
Steak af australsk kødkvæg på braiseret rodfrugter og sprød urte stik med havtorn ,timianskum og kalvebouillon hertil kartoffelpure med citron.[/i]
- Lækkert kød, der dog godt kunne have tålt en gang gourmetsaltning. Kartoffelpuréen smagte også fint. Havtorn passede ikke ind, rodfrugterne manglede smag, og kalvebouillonen var helt smagsløs. Jeg prøvede at smage det helt for sig selv og selv der var det svært at få smag frem.
5 stk ost med pærer i hyldebær og smør stegt rugbrød.
- Aftenens bedste ret - men det ville sgu også være imponerende hvis de kunne ødelægge sådan en ret! Til de forholdsvist kraftige oste foreslog tjeneren i øvrigt en lidt spinkel Cava. Selv valgte jeg en hvid portvin, der var ganske lækker, og passede fint til.
Creme brulle, hvid mousse med passionsfrugt, syltet frugt
- Udmærket creme brulee, og det var lækkert med de syltede hindbær til. Den hvide mousse og mørk chokoladeskum kunne sagtens have været undværet. Desserten blev en tand for tung og voldsom.
- I det hele taget en virkelig skidt oplevelse, selv for 275 kr pr. mand. For normalprisen havde jeg været rasende. Det lader til at de har nogle idéer om at de gerne vil lave fancy mad, men evnerne følger SLET ikke med. Måske de er mere fokuserede på at lave mad der lyder fancy, end smager godt?
11 marts 2012 01:36
Vi var 6 personer til 3 retters menu en fredag aften. Maden var super lækker og der var kælet for detaljerne. Vi har besøgt stedet før og har aldrig været utilfreds med hverken maden eller betjeningen.Jeg vil helt klart anbefale stedet og sammenspillet mellem atmosfære, mad og betjening er i top.
06 februar 2012 12:32
Vi var forbi Eastcoast denne lørdag da vi skulle holde vores fødselsdag hernede. Vi fik 3 retter med vin og kaffe/kage til dessert.Det var rigtig godt og masser af det. Vil lige sende en speciel hilsen til den søde tjener jeg var denne aften. Super humør og en rigtig god kundebetjening.
Vi var der i 4 timer og må sige vi nød det fuldt ud. Vi klæder os til at komme herned når vejret bliver bedre og vi kan side udenfor..
04 februar 2012 00:26
Vi besøgte denne restaurant da vi boede på havnehotellet. Dog var vi lidt skeptiske grundet de negative anmeldelser. Men vi valgte at prøve alligevel, og godt vi gjorde det. Jeg fik suppe, kartoffel porrer og Cornbeef som tjeneren sagde var husets anbefaling. Min mand fik rejecocktail og valgte en mørbrad på 400 gr. Og må sige det smagte rigtig lækkert begge bøffer var perfekt stegt og den bearnaise er himmelsk...Vi valgte en vinmenu som vores tjener satte sammen den var perfekt til både forret og dessert.
Så fik vi kaffe og lidt chokoladekage..
Alt i alt en superhyggeligt aften, god tjener og superlækkert mad..
19 januar 2012 10:21
Havde forventningsfuldt bestilt 7 gange nytårsmenu, der så spændende og lækker ud. Men må tilslutte mig den oplevelse øvrige har haft. Kaos omkring madudlevering - opgivende tjenere og laang ventetid. Da vi så pakkede ud manglede bet både al suppe og et enkelt stykke laks - der var kun til 6. Al isen manglede og der var brød til 4... så vi måtte igang med redning - der blev bagt brød, så vi ikke skulle gå sultne fra bordet og hentet is - og laks skåret i stykker... kødet skal de alligevel ha' - det var ok. Men al den dejlige ro vi havde håbet at få ved at bestille ude var afløst af kaos og redningsplan. Efterfølgende har vi så skrevet til restauranten i flere omgange på mail oplyst på hjemmeside - og endelig fået svar at vi var havnet i spam og de faktisk kunne lave mad..Vi har fået et afslag på 15 % - ikke prangende , men dog et forsøg - omend det ikke dækker vores bøvl og irritation på dagen - man burde gøre mere for at give kunden den særlige oplevelse, man forventer at få, når man bestiller en fire retters nytårsmenu05 januar 2012 08:55
Gå ALDRIG på Eastcoast - og bestil for Guds skyld ikke mad derfra!Samme oplevelse med nytårsmenu som de øvrige indlæg beskriver... Vi fik ingen suppe, ingen is, rå kartofler osv. Jeg har ALDRIG fået så dårlig mad en nytårsaften.
Vi købte vores menuer gennem Downtown. Menuen blev solgt til 249,- Det skulle forestille at være halv pris!
Mener Downtown burde have undersøgt stedet lidt nærmere. De skrev faktisk en decideret anbefaling i forbindelse med "tilbuddet".
03 januar 2012 13:36
Jeg var en af de uheldige der ankom for at hente maden ca. kl. 14.30. Der kunne jeg straks konstatere, at der ville gå minimum 2½ time før maden ville blive udleveret, så jeg kørte hjem igen, og besluttede mig for at komme igen kl. 17.00. Her var situationen ikke meget bedre og efter at have ventet i en halv time, hvor kun seks personer havde fået udleveret mad, måtte jeg opgive, da gæsterne ventede derhjemme. Jeg var så heldig at finde et pizzaria på vejen hjem, hvilket et eller andet sted måske var heldigt, når man læser om folks oplevelser med maden.Jeg har siden jagten Ole Kragekjær Madsen på mail og telefoner for at få mine penge igen, men han er som sunket i jorden. Jeg ville ønske at jeg havde undersøgt på forhånd at den mand var ejeren. Han er en svindler og en fusker af rang og jeg håber alle vil undgå at benytte sig af noget som helst han har med at gøre. Det være sig blandt andet:
http://www.gourmetchefen.com
http://www.sushidelight.dk
http://www.billigfrokost.dk
http://www.racehall.com/restauranten.htm
Mit bedste gæt er at ingen af disse tilbud er value for money. Der blev ikke sagt et positivt ord om ham da han deltog i helvedets køkken, hvilket må siges at være 100% berettiget.
03 januar 2012 13:35
Jeg var en af de uheldige der ankom for at hente maden ca. kl. 14.30. Der kunne jeg straks konstatere, at der ville gå minimum 2½ time før maden ville blive udleveret, så jeg kørte hjem igen, og besluttede mig for at komme igen kl. 17.00. Her var situationen ikke meget bedre og efter at have ventet i en halv time, hvor kun seks personer havde fået udleveret mad, måtte jeg opgive, da gæsterne ventede derhjemme. Jeg var så heldig at finde et pizzaria på vejen hjem, hvilket et eller andet sted måske var heldigt, når man læser om folks oplevelser med maden.Jeg har siden jagten Ole Kragekjær Madsen på mail og telefoner for at få mine penge igen, men han er som sunket i jorden. Jeg ville ønske at jeg havde undersøgt på forhånd at den mand var ejeren. Han er en svindler og en fusker af rang og jeg håber alle vil undgå at benytte sig af noget som helst han har med at gøre. Det være sig blandt andet:
http://www.gourmetchefen.com
http://www.sushidelight.dk
http://www.billigfrokost.dk
http://www.racehall.com/restauranten.htm
Mit bedste gæt er at ingen af disse tilbud er value for money. Der blev ikke sagt et positivt ord om ham da han deltog i helvedets køkken, hvilket må siges at være 100% berettiget.
03 januar 2012 13:34
Jeg var en af de uheldige der ankom for at hente maden ca. kl. 14.30. Der kunne jeg straks konstatere, at der ville gå minimum 2½ time før maden ville blive udleveret, så jeg kørte hjem igen, og besluttede mig for at komme igen kl. 17.00. Her var situationen ikke meget bedre og efter at have ventet i en halv time, hvor kun seks personer havde fået udleveret mad, måtte jeg opgive, da gæsterne ventede derhjemme. Jeg var så heldig at finde et pizzaria på vejen hjem, hvilket et eller andet sted måske var heldigt, når man læser om folks oplevelser med maden.Jeg har siden jagten Ole Kragekjær Madsen på mail og telefoner for at få mine penge igen, men han er som sunket i jorden. Jeg ville ønske at jeg havde undersøgt på forhånd at den mand var ejeren. Han er en svindler og en fusker af rang og jeg håber alle vil undgå at benytte sig af noget som helst han har med at gøre. Det være sig blandt andet:
http://www.gourmetchefen.com
http://www.sushidelight.dk
http://www.billigfrokost.dk
http://www.racehall.com/restauranten.htm
Mit bedste gæt er at ingen af disse tilbud er value for money. Der blev ikke sagt et positivt ord om ham da han deltog i helvedets køkken, hvilket må siges at være 100% berettiget.
03 januar 2012 13:34
Jeg var en af de uheldige der ankom for at hente maden ca. kl. 14.30. Der kunne jeg straks konstatere, at der ville gå minimum 2½ time før maden ville blive udleveret, så jeg kørte hjem igen, og besluttede mig for at komme igen kl. 17.00. Her var situationen ikke meget bedre og efter at have ventet i en halv time, hvor kun seks personer havde fået udleveret mad, måtte jeg opgive, da gæsterne ventede derhjemme. Jeg var så heldig at finde et pizzaria på vejen hjem, hvilket et eller andet sted måske var heldigt, når man læser om folks oplevelser med maden.Jeg har siden jagten Ole Kragekjær Madsen på mail og telefoner for at få mine penge igen, men han er som sunket i jorden. Jeg ville ønske at jeg havde undersøgt på forhånd at den mand var ejeren. Han er en svindler og en fusker af rang og jeg håber alle vil undgå at benytte sig af noget som helst han har med at gøre. Det være sig blandt andet:
http://www.gourmetchefen.com
http://www.sushidelight.dk
http://www.billigfrokost.dk
http://www.racehall.com/restauranten.htm
Mit bedste gæt er at ingen af disse tilbud er value for money. Der blev ikke sagt et positivt ord om ham da han deltog i helvedets køkken, hvilket må siges at være 100% berettiget.
Menu
der er ikke nogen menu endnu.
Tilbud
Arrangementer
Om East Coast