Skriv anmeldelse af Miro Restaurant
23 marts 2014 21:16
Virkelig SKUFFET.Intetsigende svinekæber i en kedelig SOVS uden smag overhovedet. Vi betalte ellers rigeligt for retten - 165,- kr. og nu sidder vi hjemme, sultne 1 time efter vi har spist. ØV.
Atmosfæren er hyggelig, men der er jo dårligt plads at sidde på og stolene er helt umulige! Alt i alt - KAN IKKE ANBEFALES!
22 februar 2014 20:18
Jeg er stor fan af brunch, og har været meget af Århus rundt. Jeg havde hørt så godt om Bitroens brunch, så havde glædet mig meget.Men blev skuffet. Udvalget den dag var meget begrænset - hvilket overraskede mig.
Jeg er ikke kaffe- eller thédrikker, så det var dejligt at der var juice med i buffeten, men den smagte billig, kras og meget koncentreret, så den var absolut ikke noget at råbe hurra for.
Hvis maden havde imponeret mig, kunne jeg godt leve med at sidde så klemt, men det gjorde den ikke (sad lige op af buffetbordene).
De får alligevel 3 mangoer - da jeg godt kan lide tanken om at der står en kok og laver friske pandekager og omeletter på din bestilling - selvom pandekager ikke lige faldt i min smage (ikke nogen jeg kunne spise mere end en af)
Alt i alt synes jeg ikke de levede op til prisen eller deres rygte.
02 november 2013 12:13
Tillykke med bryllupsdagen! Den ringeste vi nogen sinde har haft - hvad angår mad (eller mangel på samme) En helt igennem dårlig oplevelse!Vi bestilte tid til 18:30, men blev bedt om at møde 18:15 .. OK tænkte vi, nok en del af konceptet, så vi kom 18:15.
Vi blev placeret særdeles trangt, elendige stole, et bord, som vi ville have kasseret for mange år siden, skævt og vakkelvornt. OK tænkte vi, nok en del af konceptet.
Vi bestilte hurtigt, idet vi havde besluttet menuen hjemmefra, og fik noget brød og noget vin.
Kl. 19:30 fik vi den besked, at vi var blevet glemt, og så gik vi. Sultne og sure. Men tak for brød ... håber ikke denne oplevelse er en del af konceptet. Vi ses ikke igen.
28 juli 2012 21:53
Stedet var hyggeligt, men ikke en særlig sommerlig menu,De har ikke sæson betonet menu , hvilket gør maden tung og kedelig-
Pga Varmen bestilte vi kun en hovedret hvilket åbenbart var en fejl, En lille bitte vagtel med 3-4 bitte små kartofler og lidt Vindruer til 205,-
Og Der blev først spurgt om maden var i orden efter den var spist
At hele Menukortet bliver gået igennem inden man vælger hvad man ønsker, virker også enormt irriterende og overflødigt , gør som andre steder og forklar mere indgående når der er bestilt , eller lad gæsten selv spørge, hvis behov for det.
Og et glas Riesling til 80,- det er vist i overkanten.
Der er for meget blær på Klassisk Bistro i forhold til det egentlige produkt!
Vi kommer Ikke Igen.
28 juli 2012 21:53
Stedet var hyggeligt, men ikke en særlig sommerlig menu,De har ikke sæson betonet menu , hvilket gør maden tung og kedelig-
Pga Varmen bestilte vi kun en hovedret hvilket åbenbart var en fejl, En lille bitte vagtel med 3-4 bitte små kartofler og lidt Vindruer til 205,-
Og Der blev først spurgt om maden var i orden efter den var spist
At hele Menukortet bliver gået igennem inden man vælger hvad man ønsker, virker også enormt irriterende og overflødigt , gør som andre steder og forklar mere indgående når der er bestilt , eller lad gæsten selv spørge, hvis behov for det.
Og et glas Riesling til 80,- det er vist i overkanten.
Der er for meget blær på Klassisk Bistro i forhold til det egentlige produkt!
Vi kommer Ikke Igen.
28 juli 2012 21:52
Stedet var hyggeligt, men ikke en særlig sommerlig menu,De har ikke sæson betonet menu , hvilket gør maden tung og kedelig-
Pga Varmen bestilte vi kun en hovedret hvilket åbenbart var en fejl, En lille bitte vagtel med 3-4 bitte små kartofler og lidt Vindruer til 205,-
Og Der blev først spurgt om maden var i orden efter den var spist
At hele Menukortet bliver gået igennem inden man vælger hvad man ønsker, virker også enormt irriterende og overflødigt , gør som andre steder og forklar mere indgående når der er bestilt , eller lad gæsten selv spørge, hvis behov for det.
Og et glas Riesling til 80,- det er vist i overkanten.
Der er for meget blær på Klassisk Bistro i forhold til det egentlige produkt!
Vi kommer Ikke Igen.
10 juni 2012 11:32
Jeg har forgæves forsøgt at finde den nyåbnede Klassisk Fisk og Vin i Nørregade, men den er endnu ikke oprettet herinde. Men da det er samme ejere følger her min anmeldelse:Fremragende koncept. Enkelt, autentisk og gedigent fiske- og skaldyrskort til absolut rimelige priser kvaliteten taget i betragtning. Her kan man få østers til indkøbspris!
Deres Moules marinere var perfekt. Simpel krydret med persille og fennikel og afbalnceret med fløde og smør til perfektion. God portionsstørrelse.
Derefter en 1/2 hummer ligeledes skøn, veltilberedt og uden for mange dikkedarer: den rene skaldyrsoplevelse er i centrum.
Vinen: rigtig god og fair pris.
Simpelthen god stil og klasse.
Mine varmeste anbefalinger til Klassisk Fisk i Nørregade!
02 juni 2012 12:59
Har været på bistroen en del gange. Gider ikke mere..For fem år siden var det ok. Nu er der fransk brasserie over det hele - og de fleste andre steder gør de sig mere umage til en langt lavere pris.
Vinen er way overpriced. Det tror jeg nu altid den har været, men det er ligesom det er blevet lidt værre.
I starten kunne man også smage flere forskellige vine inden man besluttede sig. Det løb er vist kørt for længe siden.
Ideen med at at skabe sted hvor der er liv og engagement frem for etikette er jo grundlæggende god. Jeg føler mig bare som en person der skal rippes af.
Maden er simpel, men ok. Hjemmelavet fra bunden. Men sloppy udskæring af laksen. Ringe skiver hvor der måtte skæres meget fra.
Tror sgu salaten var fra en af de der bakker ovre fra netto hvor der rødbedeblade og ruccula er blandet sammen. (netto ligger lige overfor). Kedeligt og ikke høj kvalitet. Ok hvis det er enkelt, men det var bare lidt for ringe.
Afslappet stemning er blevet til dårlig service og betjening.
Bistroen er hyggelig men ikke pengene værd.
15 november 2011 21:08
Sidder stadig med et smil på læben mens jeg taænker tilbage på en dejlig fredag aften.Det var vores fødste besøg på Klassisk 65, men bestemt ikke sidste. Ved ankomst blev vi mødt af en frisk venlig smilendemand der var hurtig i replikken, senere fandt vi ud af det var ejeren, Søren. Den afslappede venlighed han udviste var et gennemgående træk hos hele personalet. Spisekortet, var enkelt og overskueligt. Ikke for meget, så man er nervøs for om råvarerne er friske, men tilpas varieret til at dække hver sin smag. Maden er frisk, lækker og autentisk fransk landkøkken. Ikke fine fornemmelser her, hviket er de der gennemsyre hele "oplevelsen" fra personale over maden til indretningen, og sidst men ikke mindst stemningen. Skønt at være et sted hvor både kunder og personale ser ud til at hygge sig trods den trange plads der er overalt. Kommer helt sikker mange gange igen
01 november 2011 01:21
Klassisk 65 har det hele! Aldrig har jeg oplevet noget lignende i Århus.Betjeningen var suveræn, maden i top, atmosfæren god - alt var for godt til at være sandt!
Vores tjener denne aften, en fin ung dame, var noget af det sødeste man kunne opleve. Hun forstod at være 100 % serviceminded. Vi bestilte deres sammensatte 3-retters menu og havde forinden fået en lækker aperitif, som hun havde foreslået vi skulle have, mens vi kiggede på menuen.
Maden var lækker - især deres creme bruleé! Hvis jeg skal være den helt hårde madanmelder, bliver jeg nok nødt til at sige, at deres forret, carparccio af oksemørbrad, desværre var en lille smule sej - men det er en lille detalje og alle kan have dårlige dage. For min ven, som jeg var inde og spise med denne dag, kunne fortælle, at det ikke var sådan den smagte normalt. Ellers var både hovedretten og desserten rigtig god!
Men det var nok især stemningen, atmosfæren og betjeningen som bare gjorde aftenen perfekt.
Stedet kan helt klart anbefales - hvad enten man skal ud at spise god mad, på date eller bare skal ud med venner og familie. Jeg kan rigtig godt lide indretningen i restauranten, som er meget fransk inspireret. Som bonus fik vi en flaske rødvin på husets regning - af muligvis indehaveren. Dette på trods af en god samtale med ham. Nu skal det ikke lyde som om vi er nogle nassere - for vi vidste ikke, at han var chefen, men det er sådan nogle små ting, som gør, at man får lyst til at komme igen, fordi man føler man får en personlig betjening.
Det var min første gang i Klassisk 65 og det bliver ikke min sidste gang!
Menu
der er ikke nogen menu endnu.
Tilbud
Arrangementer
Om Klassisk 65 - Bistro & Vinbar