Mangospot.dk

Skriv anmeldelse af Miro Restaurant

28 januar 2011 16:01

1 3 5
Altid god stemning og skøre fester!
Dørmændene er dybt professionelle og de flinkeste i hele byen. Desværre trækker barpersonalet (primært pigerne) + Djs karakteren ned. Hvis du ikke gider smile, når du laver en Lille Fugl, skulle du måske finde dig et andet job!

10 oktober 2008 09:56

1 2 5
Hvis du skal have en lille skid på torsdag, så er det her det sker, hvis du da kan overtale dørmændene til at lukke dig ind. ASB'erne er ikke videre glade for t få gæster. Men mange af dem er flinke!

14 september 2008 19:27

1 2 5
Tja, magen til interaktionistisk telefonistisk kapitalistisk friolioskitistisk granatæbleistisk biobambibolistisk frelst klubhus skal man lede længe efter...sikke en gang opreklameret flamberet overgestikuleret veomodificeret gang vås. VEJLBY!

09 september 2008 16:14

1 5 5
Har nærmest haft addresse i klubben det seneste år, så derfor besøg Klubben hver torsdag. Hvis du ikke går på ASB, så kender du helt sikkert nogen der gør, og de vil sørge for entrébilletter til den fedeste torsdagsbar ever!

20 marts 2007 06:58

1 5 5
Verdens bedste feststed. Billig og knald på.

20 februar 2007 12:49

1 4 5
Som tidligere studerende ved ASB, er Klubben jo nærmest legendarisk for mig. Jeg kender få steder, hvor der er så meget gang i den en torsdag aften. 4 barer, stort udvalg, masser af mennesker, god betjening og udmærket, omend lidt poppet musik. Ulemperne er, at der er lidt langt ned i byen, hvis man vil fortsætte festen efter kl. 02, at der nemt bliver tætpakket og at man skal være ASB-studerende eller have gæstebillet for at komme ind. Er man til en stille og rolig lounge-stemning, er det måske heller ikke det fedeste. Men er du til en god fest en torsdag aften, er der ikke mange steder, der er bedre.

der er ikke nogen menu endnu.

Tilbud

Om stedet

Om Klubben

Hotteste Mangospot-byer i Danmark

Bliv MangoSpotter!

Allerede er MangoSpotter?

Brug din MangoSpot-konto:

Er du ny her? Bliv MangoSpotter!Har du glemt dit kodeord?

Forslå et nysted på Mangospot.dk

Hjælp os med at gøre Mangospot.dk bedre ved at sende os oplysninger om steder, der endnu ikke er online på siden. Udfyld gerne så mange af felterne som muligt. Er du ejer af stedet kan du udfylde dine kontaktoplysninger, så du kan få besked så snart vi har oprettet dit sted.