Skriv anmeldelse af Miro Restaurant
08 oktober 2015 10:35
Starter lige med et godt råd: lad for guds skyld være med at sætte jer på "repoet" - i hvert fald ikke indtil de får fikset bordet så det ikke vipper og udskiftet den skandaløst dårlige sofa. Desuden kan de inderste ikke komme ud uden at andre skal rejse sig og man kan virkelig kun liiige komme forbi. Den forret jeg fik (ravioli) var virkelig god! tung men god!. To af de andre gæster ved bordet havde bestilt avocadosalat og sagde at den smagte godt - anretningen fandt jeg dog på ingen måde tiltalende. Til hovedret fik jeg grillet Rib eye steak med rødvinssauce. På menukortet (som i øvrigt var behæftet med prisfejl m.m.) stod der intet om at der var kartofler til (som der gjorde ved de andre menuer) så det spurgte jeg lige om - bare lige for en sikkerheds skyld - og fik svaret: ja det er der. Og alt er jo som sagt relativt men hvor der var kartoffelstykker med til de andres hovedret fik jeg i stedet for en trist gang "kartoffelmos". Grøntsagerne der hørte til de forskellige hovedretter var i øvrigt decideret kedelige/uinspirerende/skuffende! Kødet var til gengældt fint og i min optik perfekt tilberedt (vil man ha' den andet end MEGET rosa skal man selv nævne det... tilsyneladende). De har været meget kritiseret for deres priser på drikkevarerne men da vi ikke fik udleveret et "drikkekort" (ud over vinkortet) og den glade giver ikke ville vise os regningen skal jeg lade være usagt om disse stadig er totalt horible. Ville egentligt gerne kunne give mere end 2 da kødet som sagt var rigtigt fint men de 2 svarer til den samlede oplevelse.05 april 2015 18:19
Var på la forchetta i går aften . rigtigt flot område og degligt mad til god prise .Vi har fikt linguini og gratineret kæmperejer til forret , de smager fantastisk . til hovedret blev det en 300 g Oksemørbrad meg peber sauce og Lammeskanke , virkelig lækker mad . VIl jeg meget gerne anbefale .
09 november 2014 16:17
Aldrig har jeg oplevet magen til ubehøvlet ejer. Vi blev nærmest smidt ud af restauranten så vores bord kunne blive ledig til næste hold. Rødvinsglasset med rødvin i blev hevet ud af hånden på os og da vi påtaler det får vi at vide at han vil skide på vores anmeldelse og at vi bare kan skride og lade være med at komme igen. Vi var fuldstændig rystet over den behandling man får derinde og vi sætter ALDRIG vores ben der igen. Virkelig ubehøvlet og modbydelig ejer som bare overhovedet ikke burde have noget som helst med mennesker at gøre.25 oktober 2014 07:41
Usædvanlig dårlig behandling af ejer.Da jeg fik mine muslinger til forret, så jeg straks, at der ikke var mange muslinger i skallerne, hvilke jeg sagde venligt til den unge rare tjener. Ejerne kom straks og sagde, det kunne de ikke gøre for. Hentede en pakke frosne muslinger til vores bord og stak dem ind i hovedet på os. Han påpegede, at han var uden skyld. Jeg bad om, at vi afsluttede denne snak så det ikke tog overhånd, men han blev ved " jeg havde garanteret allerede spist dem", utrolig vred. Vi sad fuldkommen rystet tilbage, og overtalte hinanden til, at han ikke skulle ødelægge vores fredag aften. Mener kokken burde kikke maden efter, inden den blev serveret, dermed ville han opdage, at der kun var muslinger i 1/3 af skallerne. Den rare unge tjener gik over bag disken, og sagde til ejeren, at han troede ejeren havde misforstået mig, hvilke han ignorerede. Vore rare tjener kunne desværre ikke redde vores oplevelse på restauranten, håber han en dag vil få et ordentlig sted at arbejde, hvor han ikke skal gå og undskylde hans chef ubehøvlede opførsel.
Fint maden er billig, men vi indtager ikke mere et sted, hvor vi bliver svinet til af ejeren.
Giver en mango til tjeneren, og fordi man skal give 1.
07 september 2014 15:56
Min kæreste og jeg var på la forchetta i går aftes, det var første og sidste gang vi kommer der. Vi fik bord helt op af et vinskab hvor tjenerne skulle række ind over os for at få en flaske vin ud, vi bestilte en øl hver (59 kr. Stk.) som så blev serveret i tyroler krus, måske ikke hvad jeg forbinder med gourmet restaurant, men nærmere en god teltfest. Der kom en meget sørgelig kurv med brød på bordet som mindede mest om de billige baguette man kan få for en 5'er i netto. Til forret bestilte vi dampede muslinger og carpaccio. I muslingerne var der sand og suppen dertil var ufattelig kedelig og smagte mest af lime. Carpaccioen var næsten ikke til at tygge og smagte meget kraftigt af citron(øv en skuffelse) vi sendte muslingerne ud igen og besluttede os for at afbestille vores hovedret. En yderst fornærmet ejer kommer hen til vores bord og påstår at vi absolut ikke ved hvad gourmet mad er og at han har smagt på muslingerne og der var absolut ikke sand i. Ikke en gang beklagede de for den elendige mad, men fornærmede os i stedet. Vi skulle af med 207 kr og betalte med en 500 seddel, byttepengene fik vi tilbage i småmønter.... ja, mage til uforskammet service og elendig mad skal man lede længe efter. Jeg vil virkelig fraråde folk at tage på la forchetta.10 maj 2014 18:52
La Forchetta har en meget spøjs måde at føre business på, og det undrer mig, at det ikke er påtalt herinde.I hverdagene kører de og reklamerer med et tilbud, der hedder 50% på alt mad på kortet ved køb af to retter. Dette tilbud benyttede vi os af, og da vi havde bestilt spurgte tjeneren efter drikkevarer. Da der ikke er anført priser på fx en cola på menukortet, spurgte jeg ind til det. En 25cl Cola koster 50kr! Så forstår man, at de ikke skriver priser. Vi takkede pænt nej og bestilte noget vand i stedet - tjenereren var dog så "flink" at informere os om, at et glas vand OGSÅ KOSTER 50KR. Fint, ingen drikkevarer til os. Tjeneren forlod bordet med vores bestilling. Men hvad værre var, at der to minutter senere kom en "chef/ejer" hen og sagde, at vi skulle købe drikkevarer for at benytte os af tilbudet. Dette reklamerer de ikke med nogen steder, hvilket ikke bare er pinlig umoralsk, men også piv ulovligt.
Vi bad om lidt tid til at diskutere og valgte så at forlade stedet igen af principielle årsager snarere end 50kr fra eller til. Jeg sagde, at jeg synes, det var lidt dårlig stil at tage de priser for et glas vand og tvinge folk til at købe det. Jeg kunne se på folk omkring, at de fulgte lidt med, for det var tilsyneladende ikke noget, de havde tænkt over.
Svaret kom i en noget muggen tone - "Du skal bare købe drikkevarer ellers kan du tage hjem at spise". En mango for en pinlig elendig kundeservice og en meget mærkelig måde at køre en restaurant, der tager sig selv seriøst på.... Vær vågen, hvis I våger jer derind og forvent det værste. Hvis man ikke kan levere et tilbud, bør man justere det fremfor at sælge på falske præmisser. Maden smagte vi aldrig.
26 marts 2014 23:01
Lækker mad - dårlig betjening.Da vi var færdige med at spise 2 retter, blev vi spurgt om vi ville have dessert. Nej tak sagde vi, og fik derefter serveret regningen med det samme, og blev bedt om at gå, inden vi overhovedet havde drukket ud af vores sodavand.
Bordet var ikke reserveret på forhånd, men der stod kunder i døren og ventede, så vi måtte jo kunne forstå, at vores bord skulle bruges til andre (vi havde i øvrigt selv reserveret - og var ikke på noget tidspunkt informeret om, at skulle være ude en time efter vi var kommet).
Tak for kaffe... det var endda min venindes fødselsdag, så en rigtig dårlig afslutning på en ellers hyggelig middag.
Han (ejeren tror jeg), var endda så fræk at sige "god aften" da vi var på vej ud.... ja tak - det var en rigtig god aften...
23 marts 2014 21:18
Rigtig god mad til prisen! Den australske steak er helt på højde med den man får på et traditionelt bøfhus - mørt og meget smagfuldt kød! Vi kommer igen, helt sikkert.10 november 2011 22:25
Vi var 6 pers. 5 bestilte forret.Generelt var de lækre. Dog var Gapazioen nærmere roastbeef og ikke gennemmarineret.
De 5 hovedretter var fine. Den 6. var ikke det, der var bestilt. Nemlig grillspyd, hvorfor den forlod bordet igen. Da de andre næsten er færdig med at spise, kommer betjeningen og fortæller, at det desværre ikke var med det oplyste tilbehør i dag alligevel. Det ville jeg gerne ha' vist, inden ordren blev bestilt, så jeg kunne ha' ændret min bestilling. Men pyt. For jeg havde ikke lyst til at spise alene, og havde efterhånden spist mig mæt i brød, mens de andre havde nydt diverse lammekoteletter og kalvekød, så jeg bad dem bare glemme det!!!
Men fuld pris for 2 retter forlangte de alligevel!
Samtidig med skar en af de andre i selskabet sig på et glasskår, der lå i den sofa, hun sad i. Betjeningens og ejeren opførsel i den forbindelse, da vi gjorde opmærksom herpå, skal man lede længe efter. Kan fint nikke genkendende til oplevelser andre har haft det pågældende sted.
Unge servitricer uden konduite, der styres af en ufleksibel ejer. Og gæster der må betale for personalets fejl!
Ikke værd at sætte sine ben der.
Der findes andre steder med både god mad og alm. høflighed og ordentlig service!!
19 oktober 2011 07:43
FANDT DYR I MADEN... vi fik suppen til forret, intet galt der, super god suppe. Derefter fik vi lam (mørt og lækkert) og oksefilet, det var så det vi fandt en myg. Vi tog selfølgelig fadt i betjeningen som tog maden væk, og så gik der 45min. Uden service af nogen slags. Vi bad om en regning og fik lov at betale fuld pris.Menu
der er ikke nogen menu endnu.
Tilbud
Arrangementer
Om La Forchetta Ristorante