Skriv anmeldelse af Miro Restaurant
25 juni 2009 01:37
En fantastisk sommeraften i Århus. Dog med undtagelse af besøget på Neptun. Har aldrig fået så elendig betjening. Den ældre dame var direkte uforskammet og på ingen måde serviceminded. Hun var sur, irriteret og yderst flabet, og ville på ingen måde yde kundeservice. Har aldrig oplevet noget lignende. Til potentielle besøgende af Neptun - BLIV VÆK!!!22 juni 2009 21:32
Luk ned for det møg. Kommer lige fra resturanten, og har aldrig følt mig så snydt. Ventede 1 hel time, på maden, betjeningen kunne man dog ikke klage over, da der slet ikke var nogen. Bestikket blev smidt på bordet og ungerne fik at vide de skulle flytte sig lidt da, hun skulle til. Maden var direkte ødelagt, bøffen tør, sovsen kold. Dette sted er for ringe. Spild af god beliggenhed. Jeg kan slet ikke finde et sted denne bule ville passe ind.07 juni 2009 22:10
Det er virkelig et håbløst sted, jeg var derude og spise med en kammerat og vi stod oppe ved disken i ca. 30 min. før tjeneren overhovedet gad at kigge på os. Til sidst var det så komisk at vi ikke kunne gøre andet end at grine af situationen.Som sagt ovenfor var der ikke en sjæl indenfor, så de havde nok ca. 8-9 borde udenfor som de skulle betjene og det virkede som om at de aldrig har haft så travlt i hele deres liv.
Da vi endelig fik lov til at bestille gik der ca. 50 min. før maden kom, og vi snakker altså ikke gourmet mad men en bøf med whiskey sauce og pommes ala Jensens Bøfhus. Dette var vi udemærket klar over men at der skal gå så lang tid forstår jeg simpelthen ikke.
Da vi havde spist skulle der jo også betales for maden og det var næsten et større problem end at få lov til at bestille.
Alt i alt brugt vi nok 1 1/2 time på at bestille, vente på maden og at betale... Jeg forstår ikke hvordan man kan drive en forretning på den måde???
21 september 2008 19:53
i weekenden var kærsten og jeg ude at gå tur ved marselisborg havn for at nyde det gode vejr der nu var kommet.Efter at havde gået i et stykke tid blev vi sultne, valget faldt på Neptun da der er en rigtig skøn udsigt ud over vandet når du sidder ude, efter nøje at havde studeret menu kortet, hvilket er meget stort faldt valget på et stjerneskud og en pariserbøf, vi får vores mad efter ca 15 min.Det hele er meget flot anrettet og der var ikke sparet på noget.
Pariserbøffen var perfekt stegt ikke for tør,og stjerneskudet var et af de bedste jeg nogle sinden har prøvet.
Tjeneren der var på arbejde den dag var sød og smilende hele tiden.
Jeg kan varmt anbefale Restaurent neptun.
12 september 2008 11:51
Håbløst håbløst!! Det var først - og sidste gang jeg satte mine ben der. Startede med at vente 10 min på vores drikkevarer, hvorefter at vi måtte vente 45 min. på vores hovederetter!! Hvad sker der? I løbet af de 45 min. havde jeg gentagende gange fat i tjeneren og spurgte til vores mad, men fik altid det samme svar - den er på vej...! Til sidste gik jeg op for at betale for vores drikkevare...hvilket jeg også fik lov til, tiltrods for at tjeneren gav mig ret i at det var da godt nok lang tid vi havde ventet...!? Håbløst sted - og efter at have delt min oplevelse med nogle af mine venner, kan jeg fornemme, at det ikke er første gang folk har haft denne oplevelse... M11 september 2008 17:22
Efter en dejlig dag på Marselisborg lystbådehavn valgte min familie og jeg at besøge resturanten Neptun. Der var en dejlig atmosfære og tjeneren kom hurtigt med menuen, priserne var overraskende rimelige i forhold til stedets beliggenhed og områdets øvrige resturanter.Vi fik maden efter ca. 20 min og det var lækkert, ikke engang børnene klagede :)
Vi vil uden tvivl besøge Neptun igen, næste gang vi er en tur på Marselisborg lystbådehavn!
12 maj 2008 17:37
Man ka' da for f.... ikke skrive en anmeldelse når man ikke har spist på stedet! Nej, men jeg forsøger nu alligevel.Efter at have tilbragt en fantastisk eftermiddag på Århus Stadion sammen med Byens Hold blev det tid til et aftensmåltid sammen med familien. Vi tog på havnen ved Marselis og fandt et par borde ud til kanalen ved rest. NeptuN, der på stedet reklamerede med steaks m.m. Dagens sidste stråler gjorde det rigtig hyggeligt. Vi bad om lov til at sætte os ved de ledige borde, men tjeneren skulle lige checke om køkkenet nu kunne følge med! Hun kom tilbage og sagde vi var velkommen og hun straks skulle være der, idet hun lagde spisekortene på bordet. Vi satte os og nød aftenen og livet på havnen, samtidig med vi kunne konstatere, at der stort set ikke var mennesker inde i resturanten. Vi fik nu godt 20 min. hvor vi kunne bladre i spisekortet og forberede vores bestillinger, inden vi igen fik lejlighed til at hilse på tjeneren. Vi bestildte en tun steak (iflg. kortet ville det tage 20 minutter) to oksesteaks og en kyllingesteak samt diverse drikkevare. Tjeneren takkede og kom relativ hurtigt med vores drikkevarer. Vi nød fortsat aftenen og glædede os til et formentligt godt og solidt aftensmåltid. Tiden gik og vi begyndte så småt at undre os, og kunne se, at selskaber der var kommet noget efter os fik ders mad. Det var ikke vores indtryk, at der var voldsomt travlt, da der som nævnt stort set var tomt indenfor. Efter lang tids venten, spurgte jeg til vores mad, og efter lidt tøven fik jeg tjeneren til at gå i køkkenet og spørge efter vores bestillinger. Kort efter kom hun retur med to gange steaks som blev sat på vores bord. "Velbekomme" sagde hun og vi kiggede sultne på maden. Et kort øjeblik undrede vi os, for hvor var laksen og kyllingen, og hvor var forskellen mellem steaksne, da den ene var bestildt som en "fransk bøf" og den anden som "bøf bernaise". Vi nåede lige at bytte rundt på bøfferne da tjeneren kom retur. "Det må I undskylde, det er slet ikke til jer, men til bord 3" sagde hun og så forsvandt bøfferne hen til et andet bord, der noget måbende tog imod to gange bøf der havde været serveret for andre! VELBEKOMME.
Jeg gik nu ind til stedets leder og gjorde opmærksom på, at vi havde ventet på maden i 50 min. siden bestillingen, hvilket var for meget for vores tålmodighed, så jeg ville gerne betale for vores drikkevarer.
Lederen rettede mig og sagde der var 49 min. (!) men gav mig iøvrigt ret i, at det var for længe, så hun opkrævede ikke for drikkevarerne.
Det korte af det lange; Stedet har ikke styr på tingene, og lod en ung kvindelig tjener i stikken så hun laver en klodset fejl. Her på Mango kan vi ikke give 0 stjerne, så den ene må vel være for, at de trods alt ikke tog betaling for drikkevarerne.
Hvordan maden er! Tja.. det må foreløbig stå hen i det uvisse, måske er der andre af jer gode Mango-skribenter der har lyst - jeg springer over.
Menu
der er ikke nogen menu endnu.
Tilbud
Arrangementer
Om Neptun