Skriv anmeldelse af Miro Restaurant
04 august 2012 00:41
Vi havde glædet os til at komme ud og få en gourmetoplevelse i Lottrups Gård! Det var som at spise på Københavns Hovedbanegård, med tjener der løb rundt som hovedløse kalkuner uden overblik og service!!! Vi bestilte Filetto di salmone all'acqua pazza: Pandestegt laksefilet m/tomat, oliven, blandede grøntsager og kartoffel, og vi fik kogt laks med halve kartofler i en smagsløs vand suppedas med diverse grøntsager... Da vi havde smagt på det kunne de desværre ikke gøre noget ved det, selvom tjeneren var i køkkenet og fik bekræftet at deres danske beskrivelse af retten var forkert.... Ingen kompentation!!! Vinen skulle være fra 2006, men var fra 2008!!! Der var ingen håndsæbe og håndklæder på toiletter!!! Men prisen var det samme!!! Spar jeres penge og find et andet sted!!! Det har intet med gourmet at gøre ud over priserne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!04 august 2012 00:40
Vi havde glædet os til at komme ud og få en gourmetoplevelse i Lottrups Gård! Det var som at spise på Københavns Hovedbanegård, med tjener der løb rundt som hovedløse kalkuner uden overblik og service!!! Vi bestilte Filetto di salmone all'acqua pazza: Pandestegt laksefilet m/tomat, oliven, blandede grøntsager og kartoffel, og vi fik kogt laks med halve kartofler i en smagsløs vand suppedas med diverse grøntsager... Da vi havde smagt på det kunne de desværre ikke gøre noget ved det, selvom tjeneren var i køkkenet og fik bekræftet at deres danske beskrivelse af retten var forkert.... Ingen kompentation!!! Vinen skulle være fra 2006, men var fra 2008!!! Der var ingen håndsæbe og håndklæder på toiletter!!! Men prisen var det samme!!! Spar jeres penge og find et andet sted!!! Det har intet med gourmet at gøre ud over priserne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!04 august 2012 00:39
Vi havde glædet os til at komme ud og få en gourmetoplevelse i Lottrups Gård! Det var som at spise på Københavns Hovedbanegård, med tjener der løb rundt som hovedløse kalkuner uden overblik og service!!! Vi bestilte Filetto di salmone all'acqua pazza: Pandestegt laksefilet m/tomat, oliven, blandede grøntsager og kartoffel, og vi fik kogt laks med halve kartofler i en smagsløs vand suppedas med diverse grøntsager... Da vi havde smagt på det kunne de desværre ikke gøre noget ved det, selvom tjeneren var i køkkenet og fik bekræftet at deres danske beskrivelse af retten var forkert.... Ingen kompentation!!! Vinen skulle være fra 2006, men var fra 2008!!! Der var ingen håndsæbe og håndklæder på toiletter!!! Men prisen var det samme!!! Spar jeres penge og find et andet sted!!! Det har intet med gourmet at gøre ud over priserne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!04 august 2012 00:38
Vi havde glædet os til at komme ud og få en gourmetoplevelse i Lottrups Gård! Det var som at spise på Københavns Hovedbanegård, med tjener der løb rundt som hovedløse kalkuner uden overblik og service!!! Vi bestilte Filetto di salmone all'acqua pazza: Pandestegt laksefilet m/tomat, oliven, blandede grøntsager og kartoffel, og vi fik kogt laks med halve kartofler i en smagsløs vand suppedas med diverse grøntsager... Da vi havde smagt på det kunne de desværre ikke gøre noget ved det, selvom tjeneren var i køkkenet og fik bekræftet at deres danske beskrivelse af retten var forkert.... Ingen kompentation!!! Vinen skulle være fra 2006, men var fra 2008!!! Der var ingen håndsæbe og håndklæder på toiletter!!! Men prisen var det samme!!! Spar jeres penge og find et andet sted!!! Det har intet med gourmet at gøre ud over priserne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!28 september 2011 21:26
Stemningen var ved første øjekast god, små borde, hyggelig indretning, mange gæster så man ikke følte sig palle alene i verden. Desværre gik oplevelsen ned derfra.Betjeningen udeblev i alt for lang tid og det var ikke just et sprudlende vid om vin der prægede de unge, lidt sprogforvirrede tjenere.
Fik makrel og en ordentlig røvfuld brød, dog efter forespørgsel. Maden var kun ok i forhold til prisen. Vinkortet er stort og varieret, men for dyrt i forhold til maden, og kunne godt have brugt en per glas menu i stedet for blot at kunne betale en fjerdedel af en flaske.
Mit problem er at Simoncini ikke kan leve op til sin egen standart. Desværre. For Odense trænger til gode restauranter.
27 august 2011 22:18
Ikke en eneste mango (kunne jeg dog ikke). Maden var udemærket, men de burde ha' mere fokus på de kunder som 'kun' køber en enkelt portion pasta, og ingen vin. Ville også ha' haft dessert efter hovedretten, men blev totalt ignoreret i over en halv time, mens andre blev spurgt til, betalte regninger og flere borde blev afryddet (deriblandt vores egen, uden at det blev sagt noget som helst til os). Så dessert blev det ikke til, ej heller et besøg en anden gang. Var tæt på bare at forlade restauranten, men så kom der endelig en med bemærkningen: "Var det alt det kunne blive til?" Vores svar var: "Ja, lad os få regningen."27 august 2011 22:18
Ikke en eneste mango (kunne jeg dog ikke). Maden var udemærket, men de burde ha' mere fokus på de kunder som 'kun' køber en enkelt portion pasta, og ingen vin. Ville også ha' haft dessert efter hovedretten, men blev totalt ignoreret i over en halv time, mens andre blev spurgt til, betalte regninger og flere borde blev afryddet (deriblandt vores egen, uden at det blev sagt noget som helst til os). Så dessert blev det ikke til, ej heller et besøg en anden gang. Var tæt på bare at forlade restauranten, men så kom der endelig en med bemærkningen: "Var det alt det kunne blive til?" Vores svar var: "Ja, lad os få regningen."27 august 2011 22:17
Ikke en eneste mango (kunne jeg dog ikke). Maden var udemærket, men de burde ha' mere fokus på de kunder som 'kun' køber en enkelt portion pasta, og ingen vin. Ville også ha' haft dessert efter hovedretten, men blev totalt ignoreret i over en halv time, mens andre blev spurgt til, betalte regninger og flere borde blev afryddet (deriblandt vores egen, uden at det blev sagt noget som helst til os). Så dessert blev det ikke til, ej heller et besøg en anden gang. Var tæt på bare at forlade restauranten, men så kom der endelig en med bemærkningen: "Var det alt det kunne blive til?" Vores svar var: "Ja, lad os få regningen."02 juni 2010 22:44
Var på besøg en fredag aften, som sjovt nok var meget stille, hviklet faktisk oplevelsen i hele bymidten den fredag. Have en fantastisk aften i hyggelige omgivelser, og en meget behagelig og kompetent betjening. Man skal dog lige over engelsk/italiensk/dansk sprog som i en bred blanding kendetegner stedets medarbejdere. For os var det blot et fint lille indput. Maden var særdeles fortrinnelig, og med den tilhørende vinmenu, var de fem retter vi fik en super smagsmæssig velafbalanceret rejse. Det skal siges at vi i samtale med tjeneren sidst på aftenen fik oplyst, at det var færste aften de kørte det nye menukort, og det gik som smurt. De bedste anbefalinger herfra.25 februar 2010 10:24
15 mennesker en onsdag aften er vel fint. Vi fik menu: Forret hhv marineret aubergine og spaghetti med hvidmuslinger, hovedret hhv lam og pighvar, derpå en ost og dessert strudel og cassata (is med kandiseret frugt)Alt var fremragende til prisen.
Menu
der er ikke nogen menu endnu.
Tilbud
Arrangementer
Om Simoncini Vinrestaurant