Skriv anmeldelse af Miro Restaurant
21 februar 2013 09:56
Hold da op stilen er lagt om til det bedre. Kunne slet ikke kende restauranten, den var simpelthen så flot. En kæmpe forbedring fra sidste gang. Ligeledes var vinen og betjeningen i top. Men maden den var fantastisk. Her er altså ramt et niveau hvor man bliver overrasket over tilberedningen og det visuelle. Rigtig flot. Jeg kommer igen og det kan klart anbefales til andre.04 september 2011 10:03
Søndag d. 4 september havde jeg en meget skidt oplevelse med Nordisk Spisehus. Min forudbestilte brunch-booking blev aflyst med et opkald til min kæreste 30 minutter før den aftalte tid, uden nogen form for undskyldning, og med henvisning til TGV (hvor kom den lige fra. Tjeneren benyttede sig af to klassiske undskyldninger: 1. at give en elev skylden for fejlen. 2. give os skylden for ikke at have brugt det online-booking system i stedet for en personlig henvendelse ( det skal siges at jeg samme dag som bookede via telefon, havde mulighed for at booke online) Undertegnede, ringede igen, spurgte om den slags alvorlige fejltagelser ikke normalt blev udbedret med et gavekort e.l. blev tjeneren fornærmet og direkte ubehøvlet..... sikkert et sted der laver fin mad, men er det nok??? .... jeg fandt ikke ud af det04 september 2011 10:02
Søndag d. 4 september havde jeg en meget skidt oplevelse med Nordisk Spisehus. Min forudbestilte brunch-booking blev aflyst med et opkald til min kæreste 30 minutter før den aftalte tid, uden nogen form for undskyldning, og med henvisning til TGV (hvor kom den lige fra. Tjeneren benyttede sig af to klassiske undskyldninger: 1. at give en elev skylden for fejlen. 2. give os skylden for ikke at have brugt det online-booking system i stedet for en personlig henvendelse ( det skal siges at jeg samme dag som bookede via telefon, havde mulighed for at booke online) Undertegnede, ringede igen, spurgte om den slags alvorlige fejltagelser ikke normalt blev udbedret med et gavekort e.l. blev tjeneren fornærmet og direkte ubehøvlet..... sikkert et sted der laver fin mad, men er det nok??? .... jeg fandt ikke ud af det04 september 2011 10:01
Søndag d. 4 september havde jeg en meget skidt oplevelse med Nordisk Spisehus. Min forudbestilte brunch-booking blev aflyst med et opkald til min kæreste 30 minutter før den aftalte tid, uden nogen form for undskyldning, og med henvisning til TGV (hvor kom den lige fra. Tjeneren benyttede sig af to klassiske undskyldninger: 1. at give en elev skylden for fejlen. 2. give os skylden for ikke at have brugt det online-booking system i stedet for en personlig henvendelse ( det skal siges at jeg samme dag som bookede via telefon, havde mulighed for at booke online) Undertegnede, ringede igen, spurgte om den slags alvorlige fejltagelser ikke normalt blev udbedret med et gavekort e.l. blev tjeneren fornærmet og direkte ubehøvlet..... sikkert et sted der laver fin mad, men er det nok??? .... jeg fandt ikke ud af det07 august 2011 20:12
Sikke en skuffelse.Var derinde med et selskab til aftenmenu og valgte 3 retter fra menuen.
Maden og vinene var sådan set ok, men slet ikke i forhold til prisniveau.
Derimod var betjeningen (hvis man overhovedet kan kalde det det) mere end mangelfuld. Vi måtte flere gange gøre opmærksom på at der manglede vin, brød, olie til brødet, kaffe, etc.
Vi ramte en kuvertpris på 700 pr. mand, og til den pris er det bare ikke i orden at have en service på niveau med Bilkas bistro.
Jeg står mellem en 1'er og 2'er, men da maden trods alt var spiselig og kom nogenlunde til tiden rammer vi en 2'er.
Der findes så mange andre glimrende alternativer i denne prisklasse i Århus, så vil aldrig anbefale det til andre.
07 august 2011 20:11
Sikke en skuffelse.Var derinde med et selskab til aftenmenu og valgte 3 retter fra menuen.
Maden og vinene var sådan set ok, men slet ikke i forhold til prisniveau.
Derimod var betjeningen (hvis man overhovedet kan kalde det det) mere end mangelfuld. Vi måtte flere gange gøre opmærksom på at der manglede vin, brød, olie til brødet, kaffe, etc.
Vi ramte en kuvertpris på 700 pr. mand, og til den pris er det bare ikke i orden at have en service på niveau med Bilkas bistro.
Jeg står mellem en 1'er og 2'er, men da maden trods alt var spiselig og kom nogenlunde til tiden rammer vi en 2'er.
Der findes så mange andre glimrende alternativer i denne prisklasse i Århus, så vil aldrig anbefale det til andre.
11 maj 2011 17:07
Trods dårlige anmeldelser på mangospot besluttede vi alligevel at give Spisehuset en chance med deres brunchbuffet.Lover aldrig aldrig mere at sætte spørgsmålstegn ved brugernes dom herinde!!
Det var så elendigt at det nærmest var komisk. Vil ikke trække beskrivelsen i langdrag, men blot henvise til alle de andre herinde der beskriver det så levende.
12 april 2011 14:31
Jeg var for tredje gang inde og spise brunch på Nordisk Spisehus i lørdags. Og jeg synes at det er sindsygt godt til prisen. 149 inkl. drikkevarer. Alt er tænkt som selvbetjening, og virker lidt kantine agtigt på den cool måde. Det er fedt at Malling & Schmidt tør. Jeg synes det er super ærgerligt med alle de brokhoveder herinde som ikke forstår når nogle i ellers så kedelige Århus prøver at lave noget nyt. Og så synes jeg at denne der evige hovering og hånelse over Malling & Schmidt er så jantelovs og provins agtig. Synes hellere at vi skulle glæde os over de få seriøse dygtige restauratører vi har i Århus. Jeg glæder mig meget til endnu en omgang "discount brunch" med masser af smag, og håber at jeg en dag får mulighed for at komme på det nye malling& Schmidt.04 april 2011 09:16
Mere elendig restaurant skal man søge efter længe. Endda ejet af Malling&Schmidt. Jeg håber de får større succes på Grenåvej... Uforståeligt!Brunchen kan i hvert fald IKKE anbefales.
Maden? Budget pålæg væltet ud på en tallerken. Leverpostej rørt op, klasket på en tallerken, og pyntet med 10 stk. karse. Der var absolut intet delikat ved brunchen.
Betjeningen? Ikke eksisterende og kan derfor ikke anmeldes. Beskidte tallerkener fik lov at hobe sig op på bordet.
Stemningen? Vi var ellers inviteret i en festlig anledning,hvilket bordene ikke bar præg af. De stod så alle skulle passere forbi og efterlod derfor ingen hyggestemning.
Malling&Schmidt / Nordisk Spisehus kan lære meget om super mad og betjening af Klassisk Bistro og Cafe Hack. Om vi kommer igen? Nej tak / EH
27 marts 2011 14:00
Sølle buffet og mangelfuld betjening, lidt chokerende dårlig oplevelse i forhold til det forventede!Menu
der er ikke nogen menu endnu.
Tilbud
Arrangementer
Om Nordisk Spisehus