De andres mening tæller!
Ifølge Forbrugerrådets Tænk Analyse lytter 93 % af alle danskere til andres bedømmelser inden de køber et produkt. Det skyldes selvfølgelig at vi er trætte af reklamernes lovprisninger og påstande om værdi og kvalitet.
Vi vil høre om andre synes om produktet: Hvad var godt og hvad var skidt? Og det gælder især mere sammensatte produkter som fx en god spiseoplevelse. Det har vi MangoSpottere vidst siden 2007, hvor MangoSpot.dk så dagens lys.
Hvornår er en bøf 200 kr værd? Er det når kødet er Kobe eller når stemningen og betjeningen er i top? Hvad er vigtigst: Økologiske råvarer eller børnevenlig atmosfære? Vi er alle forskellige, men vil alligevel gerne høre om andres oplevelser inden vi går ud og spiser. Det er det MangoSpot handler om: At finde det rigtige spisested baseret på andres erfaringer - og dele egne erfaringer, så andre kan prøve den fantastiske bøf eller undgå den skrækkelige betjening.
Så kære MangoSpottere, I udgør trendsætterne: 100 % af jer lytter til andres bedømmelser og jo flere gange I deler egne erfaringer - jo bedre bliver MangoSpot!
Læs mere hos Tænk her: http://taenk.dk/t%C3%A6nk-artikler/forbrugernes-anmeldelser-har-magt-p%C3%A5-nettet
De bedste hilsner
Simon, Henrik, Thomas og Roar
MangoSpot
Disqus comments form